Naujienos

2016-06-21 12:06:22

Kelionė po Lenkiją, Slovakiją ir Vengriją

Plungės vaikų globos namai kartu su Lapių pagrindinės mokyklos globos grupe vyko į kelionę po  Lenkiją, Slovakiją, Vengriją. Lenkijoje dar kartą aplankėme Krokuvą, Veličkos druskų kasykloje. Tris dienas gyvenome  Slovakijos  Aukštųjų Tatrų papėdėje. Labiausiai įsiminė žygis į kalnus, kurio metu pasiekėme 2015 m. aukštyje esantį Teryho namelį. Kitą dieną aplankėme gražias pilis, miestelius, buities muziejų, maudėmės ir pramogavome terminiuose baseinuose. Vaikščiodami Budapešto gatvėmis ir plaukdami laivu Dunojaus upe grožėjomės Parlamento, karalių rūmais, bažnyčiomis ir tiltais. Aplankėme senąją Vengrijos sostinę Vyšehradą, grožėjomės senosios architektūros miesteliu vadinamų marcipanų sostine Sentendre. Kelionės metu patys pasakojome apie lankomas vietas, organizavome viktorinas, "Proto mūšius", talentų vakarus, futbolo varžybas.

Nuoširdžiai dėkojame VALDUI ILGINIUI už finansuotą kelionę ir už rūpestį visos kelionės metu.